IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Rangi i rangi specjalne

Go down 
AutorWiadomość
Shaenavis
Admin


Posts : 55
Join date : 25/09/2016

PisanieTemat: Rangi i rangi specjalne   Czw Paź 13, 2016 1:29 pm

budowa

Umiejętności i poziom postaci, obrazuje klasyfikacja.
Po osiągnięciu najwyższej rangi, zsumowane punkty UM, można wymienić na wybrane przedmioty.


RANGI PODSTAWOWE

Wojownik:
Opis: Podstawowym obowiązkiem wojowników jest uczestniczenie w walkach, obronach przed drapieżnikami i zdobywanie statystyk. Mogą brać udział w specjalnych questach lub walczyć w sesji z MG.
Dodatkowo: po wybraniu drogi wojownika, każdy otrzymuje 4 punkty statystyk do dowolnego rozdania.
Klasyfikacja:
I klasa: zaczynając od 0; postać poznaje teorię, obserwuje walki innych, zajmuje się czyszczeniem broi, przyswaja postawę i sposób trzymania np. miecza. Poświęca wiele czasu na ćwiczenia.
II klasa: wymagane 20UM; zaczyna ćwiczyć w praktyce lekką bronią- może posiadać sztylet, obserwuje lepszych od siebie, wiele walczy z drapieżnikami. Ćwiczy obronę i atak.
III klasa: wymagane 40UM: uczy się techniki walki- poznaje każdy rodzaj broni, bardzo dużo walczy, z innymi wojownikami jak i drapieżnikami. Bierze czynny udział w questach i zdobywa dużą liczbę statystyk.
IV klasa: wymagane 80UM: od tego poziomu, postać staje się prawdziwym wojownikiem- walkę ma niezwykle dobrze opanowaną, potrafi walczyć każdą bronią. Skupia się na osiągnięciu perfekcji- nieustannie się szlifuje. Jego głównym zadaniem jest rozwiązywanie questów, walczenie i powiększanie statystyk.
V klasa: wymagane 150UM- postać osiąga wtedy mistrzowski poziom, nie ma sobie równych w walce, oprócz postaci o tej samej klasie- wtedy decydują punkty statystyk. Może dołączyć do królewskiej gwardii. Od tego poziomu, może zdobyć i używać również broni magicznej.

Uzdrowiciel:
Opis: specjalizuje się w leczeniu rannych. Jego obowiązkiem jest opatrywanie skaleczeń i pomoc w chorobie. Ważne jest to, by jak najczęściej poprawiał swoje umiejętności. Uzdrowiciele mogą brać udział w questach i sesjach MG.
Dodatkowo: każdy uzdrowiciel otrzymuje za wybranie rangi +5 rubinów i podstawowy ekwipunek: liściaste bandaże, wywar odkażający rany, proszek makowy uśmierzający ból.
Klasyfikacja:
klasa I: zaczynając od 0- amator, poznający podstawy- leczenie niewielkich ran, zadrapań.
klasa II: wymagane 15UM; opanował podstawy, zaczyna uczyć leczyć się ciężkich ran- to znaczy złamań, skręceń, otwartych, niebezpiecznych okaleczeń. Może posiadać w swoim ekwipunku inne przedmioty oprócz podstawowych.
klasa III: wymagane 40UM; postać potrafi wyleczyć większość ran, bierze czynny udział w questach, zdobywa nowe, rozmaite itemy. Skraca czas gojenia się ran, lub całkowicie leczy rannego.
klasa IV: wymagane 70UM; sam tworzy lekarstwa, prawie nic nie jest dla niego wyzwaniem. Kontynuuje swój rozwój.
klasa V: wymagane 100Um-osiąga mistrzowski poziom, jest w stanie wyleczyć każdą chorobę. Głównie leczy władców, doradców i szlachciców- sporządza leki na rozmaite choroby, zajmuje się badaniami.

Duchowny:
Opis: Duchowni są osobami, które przede wszystkim chcą uwielbiać bogów. Wiele poświęcają, dają przykład innych i oddają cześć bóstwom. Dzięki modlitwom mogą prosić o łaskę bogów, a takim Oni na pewno odpowiedzą. Odprawiają święta i nierzadko mogą przyczynić się do niewyjaśnionych, fantastycznych zdarzeń- z czasem wówczas otrzymują coraz większą moc od Bogów.
Dodatkowo: za wybranie drogi duchownego, każdy otrzymuje cynamonowe kadzidło, a gdy je zapali i się pomodli, objawi mu się jedna z bogiń, lub bogów. Otrzymuje również +5 rubinów.
Klasyfikacja:
I klasa: zaczynając od 0; uczy się teorii, poznaje wszystkich bogów, składając im hołd. Modli się do nich i prosi o łaskę.
II klasa: wymagane 10UM; uczestniczy w świętach, błogosławi innych. Modli się, składa bogom. Spędza wiele czasu na pogłębianiu swej wiary.
III klasa; wymagane 30UM; jego wiara jest już na tyle duża, że odczytuje znaki dawane przez bogów- może mieć z niki kontakt, dzięki modlitwie.
IV klasa: wymagane 50UM; staje się prawdziwym kapłanem. Ma mob błogosławieństwa, może wstawić się za kogoś u Bogów, prosząc o łaskę, bądź też sprawiedliwość. Może budować własne ołtarze, składa ofiary. Może posiadać magiczne przedmioty.
V klasa: wymagane 80UM; osiąga mistrzowski poziom. Sam organizuje święta na chwałę Bogom- wie o nich niemal wszystko. Ma z nimi boski kontakt- jest kimś niezwykłym, Bogowie dają mu moc. Jego modlitwa jest niezwykle ważna. Może wskrzesić kogoś ze zmarłych.

RANGI SPECJALNE

Władca:
Opis: Przedstawiciel danej grupy, ustala zasady i rozwiązuje problemy. Wszyscy pozostali członkowie są jego poddanymi. Jego obowiązkiem jest dbanie o dobrobyt stada.

Doradca:
Opis: Osoba blisko związana z władcą, gdyż służy mu dobrą radą, jak i również załatwia wiele spraw.

Księżniczka/Książę:
opis: potomek Władcy, w przyszłości któryś z nich zostanie królem danego stada.

Gwardzista:
opis: Najlepsi wojownicy, obowiązkowo posiadający klasę V wojownika. Król, potomkowie i reszta, może posiadać własnych, indywidualnych gwardzistów.

Szaman:
opis: Tajemnicze postacie, bowiem zajmują się tworzeniem rozmaitych mikstur, eliksirów. Mogą mieć różnorakie zastosowania i właściwości- szkodzą, lub pomagają. Są niebezpieczni, ze względu na swoje umiejętności.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://shaenavis.forumpolish.com
 
Rangi i rangi specjalne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: wszystko o forum :: Encyklopedia-
Skocz do: